RSS

nuri sana saldırırsa görürsün anyayı konyayı

03 Haz

Sınıfta erotik dakikalar | Sex Hikayesi. Lisedeyken bizim sınıfta fazla kız yoktu zaten sınıfın tamamı 15 di 3 kız vardı biriside esraydı. Bu kız sürekli benle şakalaşırdı bendekide pijlik olucak üstü kapalı laflar vururdum anlar gülerdi. Bi gün bizim bi erkek arkadaş kız arkadaşıyla yatıcak ama nasıl yapıcağını bilmiyordu bana ve diğer arkadaşım emrah a sormuştu bizde anlatıyorduk kızı gevşeticeksin vs. Die çocuğa olayı anlatırken esra da arkadan bizi dinliyormuş tam hoca geldi yerimize oturdum cep telime msj geldi “lan adi nuri alço gibi konuşuyon ha nerden biliyon sen bunları ” die ondada fırlamalık vardı. Bende cevap yazdım
“nuri sana saldırırsa görürsün anyayı konyayı ” die oda tekrar cevap yazdı “gel saldır hadi” biliyordu dersteydik bişe yapamazdım fırlamalık
olsun die bende cvp yazdım “arkaya gel görürsün die” sırasından kalktı yanıma geldi şok oldum ki esra kesinlikle böyle bişe

Porn Hikayeleri, sex hikayeleri jigolo sex hikayeleri
yapmaz. çünkü gösterrim ama elletmem tipi vardı. Neyse “kızım ah sınıfta olmuycaktık sana gösterirdim” dedim birden salakça bi cevap verdi
“ne yani beni şe yapmaya uytanmıcanmı dedi” http://erotiksexhikaye.blogspot.com/  dicek bişe bulamadım lan ne diyo bu kız falan derken birden “ister sınıf
arkadaşım ol ister arkadaşımın sevgilisi sende bu ateş varken ben vaz geçmem dedim ” oda ne duruyorsun dedi tam aptallaştım .
çünkü ilk defa böyle bir durumla karşılaştım. Dedim olucaklar olsun kalkıp bağırıcak hali yok o kadar msj çekti dedim ve cesaretimi toplayıp ufak ufak ellemeye başladım. 5 dk falan okşadıktan sonra kızlık organına elimi attım ıslaktı sonra iyice iş ilerledi sadece ben elliyordum. Kendisi hiç bişe yapmıyodu kardeşim karşılıksız olmaz bu işler ama tek taraflı oynamamı istiyordu nedendir bilmem. Sonra öğle yemeğine çıkıyorduk biz erkeklerle toplu yemek yerdik kızlarda toplu baktım bi msj daha geldi. Evdeyim sana kadınbudu yaptım gel ye die. Hayatta sevmediğim bişe deplasmanda oynamak. Arkadaşlara acil işim var dedim yanlarından ayrıldm. Kızın evine gittimki hiç sormayın sadece üstünde beyaz okul gömleği ve alltan siyah kilodu ve sütyeniyle bana bakıyordu. Direk dudaklarına daldım ve işe başladım kesinlikle girmemi
istemedi daha kızmış. Ters ilişkiyede izin vermedi bende ne yapim sadece sürtmekle kaldım. Baktım 10-15 dakika sonra benimkini ağzına almaya
başladı. Süper yalıyordu sanırım ilk tecrübesi değildi. Beni bi kere boşalttı. “Sınıfta erotik dakikalar | Sex Hikayesi” Bende onukini yalamaya başladım 20-25 dakka sonra oda geldi çığlık
atmaya başladı ağzını yastıkla kapadım neyse o geldi dedim hadi gidelim. Dur dedi benimkini tekrar ağzına almaya başladı. Tekrar boşaldım.
Sonra dediği kelime “2-1 öndesin bir gol yemen gerek diğer maça sakla dedi” ama bi daha görüşemedik çünkü lise sondaydık .
üni hazırlıgı için herkes rapor alıyordu.

Porn Hikayeleri, sex hikayeleri jigolo sex hikayeleri

Arıyordum cvp vermiyordu tele şimdide hattını değişmiş evlerine gittim taşınmışlardı kısacası artık ikinci maç olmucaktı ama benim için iyi bir tecrübeydi

 
1 Yorum

Yazan: Haziran 3, 2012 in Uncategorized

 

Etiketler: , ,

One response to “nuri sana saldırırsa görürsün anyayı konyayı

  1. mert

    Ekim 20, 2012 at 7:57 pm

    REEL SEX İSTEYEN İstanbul lu BAYANLAR:
    Tamamıyla gizlilik çerçevesinde, Bilgi, Tecrübe, Adrenalin, Seviyeli, Kaliteli, Hijyenik ve güvenli Her konuda size eşlik edebilecek bir seviyede, Olgun, ciddi sakin ve sempatik bir kimliğe sahip erkek arıyor ve seks Hayallerinizi gerçekleştirmek istiyorsanız. Ne istediğinizi bilen ciddi biriyseniz, özele yazın veya msj atın konuşalım. Unutulmaz dakikalar için bekliyor olacağım. (Sadece ve sadece ne istediğini bilen +18 ciddi İstanbul lu bayanlar eklesin lütfen.esrarengiz_prens22@hotmail.com

     

Sex hikayemi oku

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: